Доступність ЗДО для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
В дошкільному навчальному закладі №150 «Маяк» Запорізької міської ради Запорізької області» створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:
- Центральний вхід до закладу оснащений кнопкою виклику персоналу;
- будівля має в наявності прямий вхід для заїзду візочка;
- пандуси відсутні;
- заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
-
виконано поточний ремонт групових кімнат.
Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. При оздоблені групових приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).
Меблі групових кімнат відповідають віковим особливостям дітей. Території підтримуються в належному стані та художньо-естетично оформлені.
ВИТЯГ ІЗ СТАТУТУ -
2.2. Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи можуть створюватися інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.
2.3. Наповнюваність груп дітьми у ДНЗ № 150 становить:
інклюзивні – до 15 осіб, з них - 1-3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.
2.5. Порядок комплектування інклюзивних груп, організація корекційно-відновлювальної роботи,
специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та
реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з центральним органом виконавчої влади,
що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.
Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.3.3. Режим роботи інклюзивних груп встановлюється з урахуванням проведення корекційно-відновлювальної та соціально-реабілітаційної роботи.
4.6. Навчально-виховний процес в інклюзивних групах здійснюється за спеціальними програмами розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.