Доступність ЗДО для навчання осіб з особливими освітніми потребами

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

В дошкільному навчальному закладі №150 «Маяк»  Запорізької міської ради Запорізької області» створені сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами, а саме:

  • Центральний вхід до закладу оснащений кнопкою виклику персоналу;
  • будівля має в наявності прямий вхід для заїзду візочка;
  • пандуси відсутні;
  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
  • виконано поточний ремонт групових кімнат.

    Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. При оздоблені групових  приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

    Меблі групових кімнат відповідають віковим особливостям дітей. Території підтримуються в належному стані та художньо-естетично оформлені.


    ВИТЯГ  ІЗ СТАТУТУ

  • 2.2. Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи можуть створюватися інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

    2.3. Наповнюваність груп дітьми у ДНЗ № 150 становить:

      інклюзивні – до 15 осіб, з них - 1-3 дитини з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю.

    2.5. Порядок комплектування інклюзивних груп, організація корекційно-відновлювальної роботи, 
    специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та 
    реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з центральним органом виконавчої влади, 
    що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.
    Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.

    3.3. Режим роботи інклюзивних груп встановлюється з урахуванням      проведення  корекційно-відновлювальної та соціально-реабілітаційної роботи.

    4.6. Навчально-виховний процес в інклюзивних групах здійснюється за спеціальними програмами розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.